Jak napisać post sprzedażowy? Krok po kroku + przykłady

Jak napisać post sprzedażowy? Jak powinien wyglądać skuteczny post reklamowy? Zobacz jak krok po kroku napisać post sprzedażowy na Facebooka, Instagrama czy bloga.

W tym wpisie pokaże Ci jak samodzielnie napisać skuteczny post sprzedażowy.
Dzięki temu zaczniesz docierać do całkowicie nowych klientów bez wydawania fortuny.
Co więcej, nie potrzebujesz żadnej wiedzy marketingowej, wystarczy, że zastosujesz się do porad które zamieszam poniżej.

Jakiś czas temu przygotowałem kilka podobnych wpisów które bardzo sobie chwalicie 😉
Zachęcam Cie do sprawdzenia:

Dlaczego klienci nie kupują? 6 Najważniejszych informacji które musisz poznać.
Jak zwiększyć zaangażowanie w Social Media? (praktyczne przykłady)
Jak pisać na facebooku? 7 soczystych przykładów dla każdej branży

Jak napisać post sprzedażowy?

Napisanie skutecznego postu sprzedażowego sprowadza się do kilku rzeczy.
Pamiętaj o tym, że ten post ma działać na Klienta i wywoływać konkretną reakcję.
Pokaże Ci jak sprawić, żeby Twój odbiorca po prostu nie „przescrollował” Twojego posta.

Kim jestem?

Na sam poczatek musisz jasno zakomunikować swojemu odbiorcy kim jesteś.
Dla przykładu podaj nazwę swojej firmy lub swoje imie i nazwisko.

Ten prosty zabieg mocno skróci dystans pomiędzy Tobą a Twoim klientem.
Badania pokazują, że jest to bardzo ważny aspekt kontaktu z odbiorcą.

Co mam do zaoferowania?

Nastepną bardzo ważną rzeczą jest przedstawienie tego co masz do zaoferowania.
Dzięki temu Twój odbiorca od samego poczatku będzie wiedzieć czego może od Ciebie oczekiwać.

Nie skupiaj się na szczegółach, musi być to prosta informacja która nie wymaga długiego czytania.
Dzięki temu Twój odbiorca nie będzie zmęczony treścią ale uzyska wartościowe informacje.

Dlaczego akurat ja?

Po przedstawieniu i zapoznaniu odbiorcy z tym czym się zajmujesz, musisz poinformować go dlaczego ma wybrać akurat Ciebie.
Jest to bardzo ważny aspekt posta, bo znając życie konkurencję masz sporą 😉

W tym miejscu pokaż kilka korzyści wynikających z zakupu Twojego produktu lub usługi
Możesz również wykorzystać pozytywne opinie swoich byłych klientów i zbudować tak zwany „social proof

Opinie Google na stronie WordPress. Wstaw na stronę w 2 minuty, za darmo.

Jak można skorzystać?

Niestety bardzo często pomijana oczywistość.
Wiele osób pisząc post sprzedażowy zapomina o podaniu kontaktu.

Pamiętaj o tym, że odbiorca który zetknie się z Twoim postem nie musi Cie znać.
Co za tym idzie, nie musi wiedzieć jak się z Tobą skontaktować.

Nawet jeżeli kontakt wydaje się oczywisty to pomóż swojemu odbiorcy do Ciebie trafić.
Jeśli może się z Tobą skontaktować messengerem, to napisz mu to.
Dzięki temu zwiększysz szanse, że faktycznie to zrobi.

Może się to wydawać absurdalne ale dzisiejszy konsument taki właśnie jest – trzeba mu pokazać nawet największa oczywistość 😉
Jaki jest dzisiejszy konsument? – 4 najważniejsze cechy

Wezwanie do działania

Ostatnią rzeczą która musisz umieścić w swoim poście jest wezwanie do działania (tak zwane call to action)
Dzięki temu zwiększysz szanse na to, że Twój odbiorca dokona zakupu.

W tym miejscu możesz również wspomnieć o tym, że oferta jest ograniczona czasowo albo jest w promocji.
Jest to jeden z najbardziej skutecznych trików marketingowych.

call to action + promocja + ograniczenie czasowe

Przykład skutecznego posta sprzedażowego

Jeżeli zastosujesz się do rad powyżej to bez problemu stworzysz skuteczny post sprzedażowy.
Poniżej znajdziesz przykład jak taki post mógłby wyglądać.

Hej!

Nazywam się Dawid Gicala i od lat pomagam przedsiębiorcą zaistnieć w Internecie i pozyskać nowych klientów.
Zajmuje się projektowaniem stron internetowych oraz obsługą firmowych kont w Social Mediach.

Dzięki skutecznej stronie internetowej będziesz docierać do całkowicie nowych klientów z Internetu ponadto:
– Zadbasz o wizerunek swojej firmy
– Zwiększysz zyski dzięki nowym odbiorcom
– W ładny sposób zaprezentujesz swój produkt czy usługę

Uwaga!
Mam ostatnie wolne terminy w tym miesiącu dlatego nie zwlekaj i nie zmarnuj okazji na dotarcie do nowych klientów.
Sprawdź: https://dawidgicala.pl/

Prowadzisz firmowe konto w social media i brakuje Ci pomysłów na skuteczne posty?
Sprawdź mój e-book z 1000 przykładowych postów na Facebooka, Instagrama, Twittera oraz Linkedina i rozwiń swój biznes 🙂
1000 postów które zmienią Twoje Social Media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) [E-Book]

Chcesz mieć więcej klientów?

Pozwól mi pomóc. Jestem certyfikowanym specjalistą Google do spraw marketingu internetowego. Dzięki temu wiem w jaki sposób docierać do Twoich klientów w Internecie.

Wykonam dla Ciebie zoptymalizowaną pod SEO stronę WordPress & WooCommerce. Utworzę wizytówkę Twojej firmy w Google i dodam ją do dziesiątek polskich katalogów firm. Ponadto, stworzę i poprowadzę za Ciebie firmowy fanpage na Facebooku i Instagramie. Te wszystkie działania wyniosą Twoją pozycję w Google na sam szczyt.

Spis treści

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

Odbierz darmowy e-book

Dołącz do Newslettera i odbierz darmowy e-book o Najlepszych Narzędziach WordPress

Sprawdź moje kanały w SM

Chmura tagów

ODBIERZ DARMOWEGO
E-BOOKA

Ponad 20 stron konkretnych informacji dzięki którym rozwiniesz swoją stronę opartą o WordPress. Za darmo. Wystarczy, że zapiszesz się do Newslettera.

Ekspresowa ankieta

Odpowiedz na 9 szybkich pytań i otrzymaj rabat na swoją stronę internetową

W jaki sposób mnie znalazłeś/aś?
Jak długo mnie znasz?
Czy śledzisz moje Social Media?
Jak oceniasz mój cennik?
Landing page - 980zł netto | Strona z podstronami - 1480zł netto | Sklep internetowy 2480zł netto
Jakiej strony internetowej potrzebujesz?
Jaki jest Twój budżet na stronę internetową?
Czy jesteś zainteresowany/zainteresowana dodatkowymi usługami?
Czy kupiłbyś/kupiłabyś dodatkowego e-booka?
Za darmo otrzymasz instrukcję obsługi Twojej strony | Pytam o e-booka dotyczącego eksperckiej dodatkowej wiedzy
Czy mam się z Tobą skontaktować?
Oferuje wyłącznie szybki kontakt e-mailowy - dzięki temu nigdy nie przerwe Twojej pracy.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.