Piekielnie skuteczne posty sprzedażowe – przykłady z mojego fanpage

W tym wpisie zaprezentuje Ci 2 piekielnie skuteczne posty sprzedażowe. Każdy z nich pochodzi z mojego firmowego Facebooka na którym dziele się swoją wiedzą dotyczącą marketingu internetowego oraz WordPressa. Dzięki temu, że są to realne posty (a nie książkowe przykłady) jestem w stanie określić o ile były one lepsze w porównaniu do reszty. Ponadto powiem Ci co akurat w tych postach było najbardziej skuteczne i na czym warto się skupić.

Zaprezentuje tutaj skuteczne posty które wygenerowały największy organiczny zasięg (czyli bezpłatny)
W przypadku płatnych postów, sprawa wygląda trochę inaczej.

Moje najlepsze posty z ostatnich 90 dni

Wszystkie posty pochodzą z mojego oficjalnego profilu na Facebooku.
Regularnie prowadzę go od prawie 2 lat, dzięki czemu mam aktywnych odbiorców.

Zmniejsz wagę zdjeć o 80% dzięki konwersji do WebP za darmo [IMGBoost.com]

Facebook podobnie jak inne platformy (np. YouTube) w ostatnim czasie bardzo premiuje krótkie filmiki, tzw. shortsy.
Co za tym idzie, warto wypróbować ten format na swoim fanpage – w moim przypadku był to strzał w dziesiątke.
Link do tego posta

Jest to krótki filmik w którym pokazuje jak w prosty sposób można zmniejszyć wagę zdjęcia na stronę nawet o 80%.
Prezentuje w jaki sposób można zoptymalizować zdjęcie na stronę internetową w kilka chwil.
Po prostej prezentacji zaprasza odbiorcę na mojego bloga.

Zwróć uwagę na tytuł posta
Dzięki prostemu nagłówkowi, odbiorca mojego posta od razu wie czego się spodziewać.
Co więcej, od razu wie jaki efekty osiągnie oglądając ten post.
Zmniejszy wagę zdjęć na swoją stronę co w znaczący sposób przełoży się na wydajność.
Wszystko szybko i całkowicie za darmo.

Ponadto, w tytule od razu podaje stronę którą omawiam.
Dzięki temu mój odbiorca wie o czym mówie i nie musi czekać w nieskończoność aż podam mu link który go interesuje.
Co za tym idzie, będzie zadowolony, że nie marnuje jego czasu 🙂

Nowy format prezentacji treści
Krótkie filmiki są nowym formatem w Internecie jednak obowiązują je bardzo podobne zasady jak przy klasycznych postach tekstowych.
Pamiętaj o tym, aby taki post/shorts był przydatny dla Twoich odbiorców.
Tylko w takim wypadku dostanie on organiczny zasięg i zacznie docierać do nowych odbiorców.

Martwisz się, że nie poradzisz sobie ze swoją stroną internetową? Mam rozwiązanie

Kolejny przykład jest klasycznym postem Facebookowym.
Znajduje się na nim trochę treści oraz ładna grafika.
Jest to post który wygenerował ponad 5 krotnie większe zainteresowanie niż inne, zdawałoby się podobne.
Dlaczego?

Przeglądając media społecznościowe szukamy treści które będą dla nas pomocne.
Częstym problemem moich klientów jest to, że boją się o to, że zostaną sami ze swoim projektem.
Co za tym idzie, odruchowo obawiają się, że sobie nie poradzą z obsługą strony internetowej której dla nich wykonam.

Dostarczaj konkretne obietnice
Obietnica (nie bez pokrycia) pomocy po skończeniu zlecenia zadziałała bardzo skutecznie.
Dzięki temu postowi moi klienci wiedzą, że będą mogli na mnie liczyć nawet w późniejszym czasie.
Ponadto informuje ich o dodatkowej usłudze (obsłudze strony) za symboliczną opłatą.

W przypadku tego posta, wprost zaprezentowałem problem który męczy mojego klienta.
Pokazałem najprostsze i skuteczne rozwiązanie oraz rozwiałem jego wątpliwości.
Dzięki temu, zasięgi tego posta skoczyły jak szalone 🙂

Dlaczego te posty tak dobrze się przyjeły?

Wbrew pozorom nie jest to wiedza tajemna, każdy z tych wpisów przygotowany jest zgodnie z najnowszymi zasadami marketingowymi.
Dostarcza konkretną wartość, zwiększa moją wiarygodność jak i rozpoznawalność mojej marki.

W przypadku postu typu „shorts”, duży wpływ miało to, że aktualnie Facebook promuje takie treści.
Mniej więcej 2-3 lata temu Facebook promował transmisje na żywo które otrzymywały ogromne zasięgi.
Kontroluj obecne trendy i wstrzelaj się w aktualne nisze a drastycznie zwiększysz swoje zasięgi 🙂

Jeżeli nie wiesz jak pisać skuteczne posty tak aby docierać do klientów, to skorzystaj z któregoś z moich poprzednich poradników:
Jak napisać post sprzedażowy? Krok po kroku + przykłady
Posty na fb – 6 postów do skopiowania które sprawdzą się w każdej branży

Chcesz mieć więcej klientów?

Pozwól mi pomóc. Jestem certyfikowanym specjalistą Google do spraw marketingu internetowego. Dzięki temu wiem w jaki sposób docierać do Twoich klientów w Internecie.

Wykonam dla Ciebie zoptymalizowaną pod SEO stronę WordPress & WooCommerce. Utworzę wizytówkę Twojej firmy w Google i dodam ją do dziesiątek polskich katalogów firm. Ponadto, stworzę i poprowadzę za Ciebie firmowy fanpage na Facebooku i Instagramie. Te wszystkie działania wyniosą Twoją pozycję w Google na sam szczyt.

Spis treści

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

Odbierz darmowy e-book

Dołącz do Newslettera i odbierz darmowy e-book o Najlepszych Narzędziach WordPress

Sprawdź moje kanały w SM

Chmura tagów

ODBIERZ DARMOWEGO
E-BOOKA

Ponad 20 stron konkretnych informacji dzięki którym rozwiniesz swoją stronę opartą o WordPress. Za darmo. Wystarczy, że zapiszesz się do Newslettera.

Ekspresowa ankieta

Odpowiedz na 9 szybkich pytań i otrzymaj rabat na swoją stronę internetową

W jaki sposób mnie znalazłeś/aś?
Jak długo mnie znasz?
Czy śledzisz moje Social Media?
Jak oceniasz mój cennik?
Landing page - 980zł netto | Strona z podstronami - 1480zł netto | Sklep internetowy 2480zł netto
Jakiej strony internetowej potrzebujesz?
Jaki jest Twój budżet na stronę internetową?
Czy jesteś zainteresowany/zainteresowana dodatkowymi usługami?
Czy kupiłbyś/kupiłabyś dodatkowego e-booka?
Za darmo otrzymasz instrukcję obsługi Twojej strony | Pytam o e-booka dotyczącego eksperckiej dodatkowej wiedzy
Czy mam się z Tobą skontaktować?
Oferuje wyłącznie szybki kontakt e-mailowy - dzięki temu nigdy nie przerwe Twojej pracy.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.