W tym poradniku pokaże Ci jak samodzielnie, przy pomocy paru kliknieć wygenerować dowolny kod QR.
Dzięki stronie QR Code Generator utworzysz kod QR każdego linku, który możesz wykorzystać do promocji swojej marki.
Co więcej, pokaże Ci jak w praktyce wykorzystać taki kod QR do zbierania opinii Google od Twoich klientów.
Taki kod QR możesz zastosować np. w swoich grafikach na Facebooku lub umieścić w stopce e-mail.
Generator kodów QR
Kody QR służą do szybkiego i wygodnego przekazywania konkretnych informacji.
Dzięki temu Twój odbiorca nie musi ręcznie wpisywać linku czy numeru.
Zazwyczaj w taki sposób przesyła się link do konkretnej, sprecyzowanej strony, nr. telefonu czy adres e-mail.
Ułatwiaj życie swojemu odbiorcy
Po przesłaniu kodu QR wystarczy, że zeskanuje on specjalnie wygenerowany kod QR przy pomocy swojego urządzenia.
Pamiętaj o tym, że w dzisiejszych czasach musisz ułatwiać kontakt swojemu odbiorcy na każdym kroku.
Dzięki temu zwiększysz szanse na to, że zobaczy Twój link i zainteresuje się Twoją ofertą.
Jak wygenerować kod QR
Aby wygenerować kod QR wejdź na stronę pl.qr-code-generator.com
Następnie, w polu edycji wklej bezpośredni link z którego chcesz stworzyć kod QR
Po wklejeniu linku pozostało pobrać świeżo wygenerowany kod QR.
W tym celu naciśnij zielony przycisk „Pobierz” w prawym dolnym rogu.
Generowanie kodu QR zajmuje chwile dlatego uzbrój się w cierpliwość, zazwyczaj ten proces zajmuje około minuty.
Na dzień dzisiejszy nie musisz się rejestrować na stronie aby wygenerować kod QR.
Wystarczy, że chwile poczekasz.
Tak wygenerowany kod QR możesz wykorzystać w dowolny sposób.
Dla przykładu, mój świeżo wygenerowany kod QR wygląda tak:
Jak praktycznie korzystać z kodów QR?
Generator kodów QR pozwala na wygenerowanie dowolnego kodu QR przenoszącego do linku, nr. telefonu czy adresu e-mail.
Dzięki temu jesteś w stanie przygotować niemal dowolną rzecz w formie szybkiego kodu QR.
Poniżej przedstawiam listę najlepszych pomysłów na wykorzystanie kodu QR:
- Przygotowanie bezpośredniego linku do wystawiania opinii w Google Moja Firma
- Stworzenie kodu QR do dedykowanej podstrony, np. w przypadku akcji marketingowych
- Zastosowanie kodu QR w banerach czy postach reklamowych aby skrócić drogę sprzedażową
- Przygotowanie wygodnego do zeskanowaniu kodu z linkiem do Facebooka czy Instagrama
- Wykorzystanie kodów QR w stopce e-mail
Masz inny dobry pomysł na wykorzystanie kodu QR?
Podziel się z nim w komentarzu pod tym wpisem 😉
Pozyskiwanie opinii Google przy pomocy kodów QR
Dzięki umieszczeniu linku do wystawienia opinii w formie kodu QR ułatwisz Twojemu klientowi ocenę waszej współpracy.
Aby to zrobić, na sam początek musisz pozyskać bezpośredni link do wystawienia opinii w Google.
Możesz pozyskać go na kilka sposobów, pokaże Ci 2 sposoby.
Otwórz wyszukiwarkę Google i wpisz nazwę swojej firmy dzięki czemu zobaczysz profil swojej firmy w Google
Następnie odszukaj kafelek „Poproś o opinie” i naciśnij na niego aby dostać bezpośredni link do wystawiania opinii.
Jeżeli ten sposób nie działa to musisz trochę pokombinować.
Ponownie otwórz wyszukiwarkę Google i wpisz „moja firma” dzięki czemu zobaczysz profil swojej firmy w Google.
Następnie, w panelu po prawej stronie odszukaj przycisk „Dodaj opinie” i skopiuj link z pasku przeglądarki.
Link pobrany w ten sposób jest bardzo długi, więc nie przejmuj się tym.
Masz już bezpośredni link do którego chcesz wygenerować kod QR.
Teraz wejdź na stronę: pl.qr-code-generator.com
Następnie, w polu edycji wklej bezpośredni link z którego chcesz stworzyć kod QR
Po wklejeniu linku pozostało pobrać wygenerowany kod QR
W tym celu naciśnij przycisk „pobierz” w prawym dolnym rogu.
Tak przygotowany kod QR z opiniami Google możesz umieścić np. w swojej stopce e-mailowej.
Ponadto zachęcam Cie do udostepniania go na Twojej stronie czy materiałach budujących wizerunek Twojej marki.
Twój kod QR możesz również wrzucić w komentarzu do tego wpisu 🙂
Po więcej podobnych treści sprawdź mój blog na temat marketingu internetowego oraz samodzielnej edycji stron WordPress.
Nie chcesz sprawdzać? Zapisz się do mojego newslettera (poniżej) i otrzymuj cenne porady bezpośrednio na swojego e-maila.