Zawodowo zajmuje się projektowaniem stron internetowych oraz marketingiem internetowym. W związku z tym regularnie poszerzam swoją więdze w zakresie marketingu oraz social mediów. Jakiś czas temu trafiłem na książkę 365 pomysłów na efektywne posty w social mediach wydawnictwa Expertia. Znam to wydawnictwo dlatego dałem szansę i kupiłem książkę Adama Romka. Uważam, że wiedza w niej zawarta przyda się każdemu kto poważnie myśli o swojej działalności w internecie. Niezależnie od tego czy prowadzisz prostą stronę firmową, bloga czy rozbudowany sklep.

365 pomysłów na efektywne posty w social mediach – rzetelna recenzja książki
Na stronie reklamującej książkę Adama Romka wydawnictwo informuje nas o tym, że dzięki niej możemy dotrzeć do całej masy nowych klientów. Wszystko to ma być proste dzięki tej książce. Niezależnie od branży w której pracujesz, ponieważ informacje w niej zawarte mają być uniwersalne i sprawdzać się w każdym biznesie.
Prawdą jest to, że prowadząc firmowe konto na Social Mediach jesteś w stanie pozyskać wielu nowych klientów zainteresowanych Twoimi produktami. Jednak jeżeli poprowadzisz swojego fanpage w zły sposób to stracisz ten potencjał. W najgorszym wypadku możesz sobie mocno zaszkodzić.
Jak często publikować, o czym pisać i w końcu jak docierać do klientów?
Autor przez pierwsze 70 stron uczy nas całkowitych podstaw prowadzenia social mediów. Z doświadzenia wiem, że klienci często mają z tym ogromny problem. Dlatego uważam, że są tam bardzo cenne informacje zebrane w przystępnej i krótkiej formie.
Jak powinny wyglądać Twoje social media aby dotrzeć do Twojego odbiorcy? W jakich social mediach warto działać w Twojej branży? Jak często, po co i jakiego typu treści powinieneś umieszczać na swoich SM? Dowiesz się tego z pierwszych kilku rozdziałów książki. Wiedza może wydawać się trywialna jednak niestety większość przedsiębiorców ma z tym problem. Warto poświęcić pare chwil i ich wyprzedzić 😉
Ponadto w pierwszych rozdziałach dowiesz się jak skutecznie stosować wezwania do działania (CTA – Call To Action) oraz jak pisać chwytliwe i skuteczne nagłówki. Dowiesz się również dlaczego ludzie korzystają z Social Mediów dzięki czemu ustalisz cel swoich działań. Finalnie utworzysz strategie działań dzięki którym niewielkim nakładem pracy zaczniesz sprzedawać w Social Mediach.
Czy zaoszczędzisz tysiace godzin dzięki tej książce?
Wydawnictwo kusi nas tym, że dzięki tej książce pozyskamy darmowego pracownika który z oddaniem będzie pracował dla nas 24/7.
Uważam, że jest w tym trochę prawdy. Dobrze poprowadzone social media nie wymagają wielkiego nakładu pracy w porównaniu do tego ilu klientów jesteś w stanie pozyskać. Jednakże wymaga to jakiegoś nakładu pracy.
Jak wykorzystać wiedzę z ksiażki w praktyce i samodzielnie poprowadzić social media?
Jeżeli zależy Ci na zaistnieniu w internecie i docieraniu do tysięcy nowych klientów to musisz pamiętać o social mediach. Do ich obsługi możesz zatrudnić specjalistów i całkowicie zapomnieć o temacie. Możesz jednak nie wydawać pieniędzy i poświęcić kilka godzin w miesiącu na obsługę swoich sociali.
W książce jest ponad 350 stron z przykładami jak pisać posty w social mediach. Naprawde znajdziesz w niej przykłady które sprawdzą się w każdym biznesie. Moim zdaniem warto abyś rozważył zastosowanie rad z tej książki przez jakiś czas i zobaczył czy Ci to odpowiada. Sam regularnie korzystam z przykładów z książki i uważam, że jest to ogromna oszczędność mojego czasu.
Sprawdź mój fanpage na Facebooku i Instagramie.
365 pomysłów na efektywne posty w social mediach – najwartościowsze informacje z książki
Książka 365 pomysłów na efektywne posty w social mediach autorstwa Adama Romka jest idealną pozycją dla osób chcących zaistnieć w social mediach. Ponadto idealnie sprawdzi się w sytuacji w której chcesz jakkolwiek zaistnieć w internecie nie mając dużo wolnego czasu.
Dzięki zastosowaniu rad z tej książki z pewnością pozyskasz nowych klientów i zobaczysz, że prowadzenie Social Mediów może być bardzo przyjemne i dochodowe. Autor nauczy Cie podstaw marketingu internetowego dla firm, powie w jakich SM powinieneś zaczać działać oraz jak robić to dobrze. Ponadto lepiej poznasz swojego odbiorce co przełoży się na lepszą strategie działań która przyniesie nowych klientów.
Prowadzisz firmowe konto w social media i brakuje Ci pomysłów na skuteczne posty?
Sprawdź mój e-book z 1000 przykładowych postów na Facebooka, Instagrama, Twittera oraz Linkedina i rozwiń swój biznes 🙂
1000 postów które zmienią Twoje Social Media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) [E-Book]