Jak prowadzić kanał na YouTube bez pokazywania twarzy?
Chcesz zacząć prowadzić kanał na YouTube jednak nie chcesz udostępniać swojego wizerunku?
Wbrew pozorom to nie jest aż taki duży problem 🙂
YouTube jest drugą największa wyszukiwarką w Internecie.
Jest to idealne miejsce dotarcia do nowych odbiorców.
Nie musisz wcale pokazywać swojej twarzy i publikować swojego wizerunku aby założyć i prowadzić dobrze prosperujący kanał.
Poniżej podam Ci 2 praktyczne sposoby, dzięki którym rozwiniesz swój kanał na YouTube.
Wykorzystaj odpowiedni format treści
Praktycznie w żadnym materiale (nie licząc vlogów) nie musisz publikować swojej twarzy.
W większości przypadków w zupełności wystarczy sam mikforon i obraz z komputera lub telefonu.
Na dzień dzisiejszy, wszystkie największe platformy społecznościowe (YouTube, TikTok, Instagram, Facebook) bardzo promują krótkie filmy. Są to tak zwane „shortsy” czyli filmiki które trwają zazwyczaj do 60 sekund.
Jest to bardzo wygodny sposób przekazywania wartościowych treści Twoim odbiorcom.
Co więcej, taki format treści możesz jednocześnie umieścić na 4 różnych social mediach.
Wystarczy, że w odpowiedni sposób zmontujesz materiał i dodasz odpowiednie napisy.
Dzięki temu, nie publikując swojego wizerunku dostarczysz wartościowe treści i pozyskasz nowych odbiorców.
Poniżej znajdziesz krótkie filmy wideo z mojego kanału na YouTube.
Na żadnym z nich nie publikuje swojego wizerunku a jednak zbierają wyświetlenia i przynoszą efekty 🙂
Oddeleguj prowadzenie kanału na YouTube
Jeżeli nie masz czasu ani aspiracji na prowadzenie kanału na YouTube to możesz wykorzystać dużo prostszy sposób.
Po prostu, oddeleguj prowadzenie kanału na YouTubie innej osobie, np. freelancerowi lub komuś w swojej firmie.
Istnieje wiele serwisów, takich jak np. Oferia czy Useme na których znajdziesz specjalistów którzy poprowadzą Twój kanał na YouTubie.
Możesz znaleźć kogoś kto zajmie się wszystkim za Ciebie lub jedynie kogoś kto wykona dla Ciebie konkretne materiały.
Taki sposób jest świetnym rozwiązaniem jeżeli zastanawiasz się nad otworzeniem nowego kanału ale nie jesteś przekonany.
Dzięki temu, nie musisz od razu poświęcać swojego czasu na prowadzenie kanału na YouTube, jednocześnie badając rynek.
Jeżeli ten wpis był dla Ciebie wartościowy to zachęcam Cię do zapisania do mojego Newslettera, formularz znajdziesz poniżej.
Nie chcesz czekać? Sprawdź mojego bloga, na którym jest już ich ponad 100 – kliknij tutaj