Błędy przy projektowaniu strony internetowej – Poznaj 5 najczęstszych błędów

Najczęstsze błędy przy projektowaniu stron internetowych opartych o WordPressa i nie tylko.
W tym artykule poznasz 5 najczęstszych błędów początkujących twórców stron www.

Zawodowo zajmuje się projektowaniem stron WordPress z wykorzystaniem Elementora PRO i Astry PRO.
Dzięki temu są one zarazem szybkie jak i proste w samodzielnej obsłudze.

Ponadto, dzięki mojemu doświadczeniu wiem jakie błędy popełniają początkujący twórcy.
Jeżeli szukasz kogoś kto wykona stronę za Ciebie to zapraszam do kontaktu.

Jeżeli chcesz stworzyć samodzielnie, odsyłam Cię do dokładnego poradnika w którym pokazałem jak krok po kroku stworzyć stronę.
Jak założyć strone WordPress z SSL + SEO [zdjęcia]

Najczęstsze błędy przy projektowaniu stron www

Zajmuje się projektowaniem dobrych stron internetowych od kilku lat. Dzięki temu wiem jakie błędy najczęściej popełniają osoby zaczynające przygodę z samodzielnym tworzeniem strony www. Poniżej przedstawiam 5 najczęstszych błędów przy projektowaniu strony internetowej.

Brak responsywności

Jest to kardynalny błąd. Responsywność czyli dostosowanie strony pod inne urządzenia (np. telefony) to podstawa w dzisiejszych czasach. Co więcej, z roku na rok przybywa odestek osób przeglądających strony internetowe na telefonach.

W związku z tym, musisz zadbać o odpowiednią responsywność Twojej strony. Jeżeli masz WordPressa i korzystasz z jakiegoś buildera (np. Elementora) to nie będziesz mieć problemów z ustawieniem responsywności.

Pamiętaj o tym, że responsywna musi być cała strona, tzn. nagłówek, stopka, treść strony, formularze, ankiety, popupy itd.
Dzięki stronie Mobile-Friendly od Google, możesz sprawdzić czy Twoja strona jest dostosowana pod urządzenia mobilne.

Błędy w spójności strony

Kolejną, bardzo ważną rzeczą na stronie internetowej jest zadbanie o jej spójność.
Dobrze przygotowana strona www musi być spójna i wprost pokazywać, że jest to Twoja marka.
Zwróć uwagę na jednolite nagłówki, czcionki, kolory.

Dzięki temu, zarazem zbudujesz styl Twojej marki i zadbasz o odbiór Twojej strony.
Podobne kolory i czcionki powinny znaleźć się na wszystkich Twoich social mediach.

Nieodpowiednio przemyślana nawigacja

Następnym bardzo ważnym aspektem jest odpowiednio przemyślana nawigacja.
Zastanów się w jaki sposób Twój odbiorca porusza się po Twojej stronie.
Dzięki temu, będziesz wiedzieć jak maksymalnie ułatwić nawigację na Twojej stronie.

Droga zarówno do zakupu jak i pozyskania informacji powinna być jak najkrótsza.
Każda kolejna podstrona oznacza ryzyko opuszczenia jej przez Twojego odbiorce.

Do dokładnego sprawdzenia jak Twoi odbiorcy poruszają się po Twojej stronie możesz wykorzystać stronę HotJar.com
Dzięki niej w sposób zanonimizowany zobaczysz nagranie z najczęstszymi ruchami na Twojej stronie.

Powolna strona internetowa

Niestety szybkość strony internetowej jest bardzo często ignorowana.
Na szybkość Twojej strony wpływa zarówno to jak jest zbudowana jak i hosting.
Pamiętaj o tym aby używać jak najmniejszej liczby wtyczek i nadmiarowego kodu na stronie.

Co więcej, nie oszczędzaj na dobrym hostingu – jest to bardzo częsty błąd.
W wielu przypadkach, strona jest przygotowana w bardzo dobry sposób jednak hosting nie daje rady.
Co za tym idzie, strona wydaje się powolna i jest mało przyjemna w odbiorze.
Ponadto dobry hosting nie tylko usprawnia działanie Twojej strony ale może dobrze wpływać na jej pozycjonowanie.

Jeżeli jeszcze nie zdecydowałeś się na żaden hosting to możesz skorzystać z CyberFolks z którymi współpracuję.
Po wejściu w ten link i wpisaniu kodu: 47040460 otrzymasz 10% rabatu na przecenione usługi.

Nieodpowiednia ilość treści na stronie

Przed rozpoczęciem budowania swojej strony internetowej zadaj sobie pytanie jak ma ona wyglądać.
W zależności od tego ile masz treści, powinna wyglądać inaczej, pomyśl też czy chcesz prowadzić blog czy aktualności.

Jednak w większości przypadków, najlepiej sprawdzają się strony z małą ilością treści „na wierzchu”.
Jeżeli masz dużo treści to świetnie, umieść je we wpisie na blogu lub użyj ukrywanych sekcji takich jak np. akordeon

Dzięki temu nie zaśmiecisz swojej strony, jednocześnie prezentując wiele wartościowych informacji.
Takie strony zazwyczaj są bardzo dobrze odbierane i pozytywnie wpływają na pozycjonowanie.

@stronywwwdawidgicala

Najważniejsze elementy skutecznego posta na Facebooku – 4 najważniejsze aspekty Facebook socialmedia marketinginternetowy marketing wskazówki treści engagement reklama contentmarketing społeczność interakcja kreatywność grafika content strategia promocja aktywność zasięg kampania targetowanie adwords SEO blogowanie branding prowadzeniefanpage analiza statystyki audyt copywriting wizualizacja interaktywność marketingonlinowy influencermarketing storytelling komunikacja konwersja konkurencja badania target personalizacja leadgeneration marketingb2b kampaniareklamowa e-commerce strategiamarketingowa efektywność brandawareness retargeting kreatywnemyslenie contentcreator socialmediamarketing videomarketing

♬ original sound – stronywwwdawidgicala – stronywwwdawidgicala

Chcesz mieć więcej klientów?

Pozwól mi pomóc. Jestem certyfikowanym specjalistą Google do spraw marketingu internetowego. Dzięki temu wiem w jaki sposób docierać do Twoich klientów w Internecie.

Wykonam dla Ciebie zoptymalizowaną pod SEO stronę WordPress & WooCommerce. Utworzę wizytówkę Twojej firmy w Google i dodam ją do dziesiątek polskich katalogów firm. Ponadto, stworzę i poprowadzę za Ciebie firmowy fanpage na Facebooku i Instagramie. Te wszystkie działania wyniosą Twoją pozycję w Google na sam szczyt.

Spis treści

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

Odbierz darmowy e-book

Dołącz do Newslettera i odbierz darmowy e-book o Najlepszych Narzędziach WordPress

Sprawdź moje kanały w SM

Chmura tagów

ODBIERZ DARMOWEGO
E-BOOKA

Ponad 20 stron konkretnych informacji dzięki którym rozwiniesz swoją stronę opartą o WordPress. Za darmo. Wystarczy, że zapiszesz się do Newslettera.

Ekspresowa ankieta

Odpowiedz na 9 szybkich pytań i otrzymaj rabat na swoją stronę internetową

W jaki sposób mnie znalazłeś/aś?
Jak długo mnie znasz?
Czy śledzisz moje Social Media?
Jak oceniasz mój cennik?
Landing page - 980zł netto | Strona z podstronami - 1480zł netto | Sklep internetowy 2480zł netto
Jakiej strony internetowej potrzebujesz?
Jaki jest Twój budżet na stronę internetową?
Czy jesteś zainteresowany/zainteresowana dodatkowymi usługami?
Czy kupiłbyś/kupiłabyś dodatkowego e-booka?
Za darmo otrzymasz instrukcję obsługi Twojej strony | Pytam o e-booka dotyczącego eksperckiej dodatkowej wiedzy
Czy mam się z Tobą skontaktować?
Oferuje wyłącznie szybki kontakt e-mailowy - dzięki temu nigdy nie przerwe Twojej pracy.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.