Cześć, w tym wpisie pokaże Ci 3 konieczne rzeczy na stronie internetowej. Poznasz sposoby dzięki którym Twoja stronie zacznie sprzedawać jak szalona.
Pokaże Ci w jaki sposób poinformować Twojego klienta o tym, że jesteś profesjonalistą. Dzięki czemu Twoi klienci uznają Twoje produkty za wartościowe i chętniej je kupią. Powiem Ci też co musisz mieć na swojej stronie internetowej dzięki czemu wyróżnisz się na tle Twojej miałkiej konkurencji.
Konieczne rzeczy na stronie internetowej – 3 przykłady
Przygotowałem dla Ciebie 3 konieczne rzeczy na stronie internetowej.
Dzięki zastosowaniu tych rad przyciągniesz klientów a w konsekwencji zwiekszysz sprzedaż swoich produktów czy usług.
Zaprezentuj siebie
Nie ważne jakie produkty czy usługi sprzedajesz. W Internecie warto pokazać siebie. Zaprezentuj swoje doświadczenie czy umiejętności. W niektórych przypadkach idealnie sprawdzi się nawet wstawienie własnego zdjęcia. Ludzie chcą wiedzieć kto jest po 2 stronie monitora. Dzięki temu prostemu trikowi bardzo mocno zbudujesz zaufanie Twojego klienta.
Jeżeli masz zakładkę „O mnie” bądź „O firmie” to pomyśł o dodaniu bardziej prywatnych informacji. Często podzielenie się swoją pasją czy tym co robisz w wolnym czasie bardzo pomaga. Dzięki temu Twój odbiorca wie, że ma do czynienia z prawdziwym człowiekiem a nie wielką korporacją. Pozwól poznać się również z bardziej prywatnej strony.
Dlaczego Ty?
Załóżmy, że Twój klient już wie kim jesteś i czym się zajmujesz. Ponadto poznał Cie troche bardziej z prywatnej strony.
To nie wystarczy. Musisz mu pokazać dlaczego ma wybrać akurat Ciebie a nie kogoś z setki Twoich konkurentów.
Musisz przekonać Twojego odbiorce, że ma wybrać akurat Ciebie. W takiej sytuacji idealnie sprawdzi się pokazanie Twoich referencji, możesz pokazać skończone projekty czy różne certyfikaty. Jeżeli sprzedajesz produkty fizycznę to postaraj się zaprezentować je w formie porównania. Pokaż dlaczego są lepsze od Twojej konkurencji.
Jedną z najważniejszych rzeczy na każdej stronie internetowej są opinie. Dzięki nim zbudujesz tak zwane zaufanie społeczne do Twojej marki. Badania pokazują, że jest to jedna z najważniejszych kwestii podczas naszych wyborów zakupowych.
Jeżeli masz konto swojej firmy w Google to zachęcam Cie do wstawienia tych opinii na swoją stronę WordPress.
Opinie Google na stronie WordPress. Wstaw na stronę w 2 minuty, za darmo.
Pokaż co oferujesz
Może sie wydawać, że nie jest to nic odkrywczego. Jednak nie jest to takie oczywiste. Czesto u swoich klientów spotykam się z takimi sytuacjami, że nie wiem co faktycznie oferują. Skupiają się na zbędnych rzeczach nie pokazując wprost tego co oferują.
W konsekwencji, czesto trzeba się mocno namęczyć, przeklikać rożne zakładki czy sekcję aby dowiedzieć się o czym jest ta strona.
Nie rób tego
Zadbaj o to aby na Twojej stronie internetowej od razu było wiadomo czym się zajmujesz i jakie produkty oferujesz.
Twój klient od pierwszej sekundy musi wiedzieć, że tutaj znajdzie buty sportowe czy kosmetyki firmy AVON.
Spójrz na moją stronę – www.dawidgicala.pl
Od samego początku wiesz czym się zajmuję. Napis „Strony Internetowe & Reklama” jest pierwszą rzecza którą zauważysz.
Dzięki temu od razu wiesz, że pomogę Ci ze stronami internetowymi oraz reklamą.
Nie umieszczaj na poczatku swojej strony internetowej:
- bezsensownych sliderów
- cytatów znanych ludzi
- zdjęć niskiej jakości