Przygotowałem dla Ciebie 10 angażujących postów na social media. Możesz je dowolnie dostosować pod swój biznes. Dzięki takim postom zbudujesz zaufanie, zwiększysz rozpoznawalność marki i co najważniejsze – oszczędzisz masę czasu.
Jeżeli szukasz więcej podobnych treści to zachęcam Cie do sprawdzenia mojego bloga.
Oto kilka najczęściej czytanych wpisów na temat marketingu internetowego:
Strategia marketingowa – Najważniejsze pytania (i porady)
Posty na fb – 6 postów do skopiowania które sprawdzą się w każdej branży

Gotowe posty – 10 angażujących przykładów
W tym wpisie zaprezentuje Ci 10 przykładów angażujących postów. Taki post możesz wstawić na Facebooka lub Instagrama. W przykładach będą podane konkretne branże, nazwy itd, dzięki temu w łatwiejszy sposób dostosujesz je pod swoją branżę.
Poproś o wystawienie opinii
Dzięki prośbie o wystawienie opinii jednocześnie zdobywasz nowe opinie. Bardzo pozytywnie wpływa to na wizerunek Twojej marki. Ponadto wprost informujesz swoich odbiorców, że masz wartościowe opinie i warto się Tobą zainteresować.
Dziękujemy za Wasze dobre słowo!
W naszym sklepie internetowym [nazwasklepu] mamy 100% pozytywnych opinii.
Dzięki Waszym opiniom wiemy, że to co robimy jest dobre.
Już 535 osób oceniło zakupy w naszym sklepie.
Sprawdź sam w linku poniżej:
[link do sklepu/wystawienia opinii]
Napisz kto Cie inspiruje
Post inspiracyjny z jednej strony pozwala na pokazanie, że ciągle się uczysz i jesteś człowiekiem. Dzięki temu Twój odbiorca czuje większą więź do Twojej firmy. Jednocześnie oznaczenie kogoś w social mediach, zwieksza szanse na to, że zobaczy i udostępni ten post.
Do działania i rozwijania naszego salonu fryzjerskiego bardzo motywuje mnie [@nazwainneosoby].
Jest to profil Kamila który 8 lat temu podobnie jak my, zaczynał swoją przygodę z fryzjerstwem.
Dzięki jego postom wierzyliśmy, że nasz salon również może się tak rozwinać.
Kamil od zawsze był dla nas inspiracją jak nie odpuścić i ciągle ciężko pracować nad rozwojem naszego salonu.
Pokaż się z najlepszej strony
Zaprezentuj swój produkt lub usługę od najlepszej strony. Zastanów się jaki jest największy plus Twojego produktu, możesz wykorzystać opinie poprzednich klientów. Następnie napisz post na ten temat.
Najlepsze w naszych zimno tłoczonych olejak jest to, że tworzone są one w 100% z naturalnych BIO.
Co więcej, wszystkie nasze produkty posiadają odpowiednie certyfikaty.
Dlatego, masz pewność, że nasz produkt jest w pełni bezpieczny i dobry dla Twojego zdrowia.
Dodatkowe, wszystkie oleje są robione indywidualnie na zamówienie, bez użycia ogromnych maszyn.
Dzięki temu otrzymujesz unikalny, bezcenny produkt.
Życz udanego dnia
Często podejście do klienta jak do zwykłego człowieka sprawdza się idealnie. W przypadku wielu firm, raz na jakiś czas możesz życzyć swoim odbiorcom dobrego dnia. Dzięki temu wywołasz w nich pozytywne uczucie a jednocześnie zachęcisz do odpowiedzi.
Dziś wstałem o 6:00. Wykonałem 20 minutowy spacer, zjadłem lekkie śniadanie i zaraz wybieram się na trening.
Życze Ci wspaniałego dnia i dużo uśmiechu 🙂
Pokaż jak wygląda Twój dzień
Zaprezentuj jak wygląda zwykły dzień w Twojej firmie. Dzięki temu twój klient będzie wiedział czego się po Tobie spodziewać. Ponadto takim postem jednocześnie wzbudzasz ciekawość i budujesz relacje ze swoim klientem.
Zastanawiacie się, jak nasz właściciel rozpoczyna dzien?
Codzienny rytuał naszego szefa to rozciąganie, wypicie szklanki wody z cytryną, godzinny spacer i szybka medytacja.
Następnie spokojne śniadanie i zaczyna się praca.
A Wy, jakie macie poranne rytuały?
Napisz co cenisz w swoich współpracownikach
Pozornie bardzo nudne i ciężkie pytanie. Jednak jeśli dobrze to napiszesz to jednocześnie zacieśnisz więzi w zespole oraz pokażesz swoim odbiorcom, że jesteście zgranym zespołem. Ponadto pokażecie się z dobrej „ludzkiej” strony.
U osób z którymi współpracujemy, najbardziej cenimy chęć ciągłego poszerzania swojej wiedzy.
Nasi pracownicy sami chcą, aby wysyłać ich na kolejne szkolenia i kursy.
Dzięki temu poprawiają swoją efektywność i pomagają nam zadbać o klientów.
Regularnie rozpiera mnie duma gdy widzę, jak kolejny z nas się rozwija.
Napisz o akcji charytatywnej którą wspierasz
Pomaganie słabszym praktycznie zawsze wychodzi na plus. Możesz powiedzieć o tym swoim odbiorcom. Ponadto możesz wspomnieć o tym, że część ich pieniędzy poszła na dobry cel. Jest to bardzo skuteczny sposób na zwiększenie konwersji, jednocześnie pomagając potrzebującym.
Napisz o sposobie personalizacji Twojego produktu
Wszyscy kochamy produkty dostosowane specjalnie dla nas. Jeśli takie właśnie produkty oferujesz to wspominaj o tym swoim klientom. Przygotuj post w którym wyjaśnisz w jaki sposób personalizujesz każdy produkt.
Zorganizujemy dla Ciebie wyjątkową 18-stke!
Impreza będzie dostosowana pod Twoje indywidualne wymagania.
Po pierwsze, możesz wybrać, czy wolisz głośne i huczne imprezy, czy spokojną posiadówkę w górach.
Po drugie, dekoracje dostosujemy pod Twoje hobby i pasje.
Co więcej, przygotujemy dla Ciebie wyjątkowe, regionalne alkohole.
Opisz historię Twojej firmy
Jeżeli Twoja firma ma jakąś ciekawą i długą historię to zdecydowanie powinieneś się nią podzielić. Jako odbiorcy bardzo lubimy firmy które mają swoją historię a nie są tylko jedną z wielu takich firm. Dzięki takiemu wpisujesz zbudujesz długotrwałą więź ze swoimi odbiorcami.
Nasza spiżarnia wytwarza już przetwory od przeszło 4 pokoleń.
Moja prababcia przed wojną prowadziła mały sklepik z przetworami w centrum Krakowa.
Później pomagała jej z tym moja babcia.
Gdy moja mama dorosła i zobaczyła, że klienci cenią naturalne przetwory dołączyła do zespołu.
Dzięki swojemu świeżemu podejściu przekształciła stary sklepik w nowoczesną spiżarnie pełną tradycji.
Dla mnie, pomoc przy zbiorach i przetworach była czymś całkowicie naturalnym.
Co za tym idzie, dołączyłam do rodzinnej firmy i zdecydowałam się kultywować tradycję.
Pokieruj klienta bezpośrednio do zakupu
Teoretycznie każdy wie jak dokonać zakupu i przeglądnąć produkt. Doświadczenie marketingowe pokazuje jednak, że zdecydowanie lepiej sprawdzają się firmy które prowadzą klienta krok po kroku. Dzięki takiemu wpisowi zwiększysz zrozumienie swojej firmy i konwersje.
Jak możesz ze mną współpracować?
Wejdź na stronę [nazwastrony] i otwórz konfigurator.
Następnie, wprowadź parametry swojego mieszkania i wyślij zgłoszenie.
Następnego dnia zadzwonię do Ciebie z dokładną wyceną i ofertami.
Dzięki temu będziemy mogli rozpocząć współpracę.
Prowadzisz firmowe konto w social media i brakuje Ci pomysłów na skuteczne posty?
Sprawdź mój e-book z 1000 przykładowych postów na Facebooka, Instagrama, Twittera oraz Linkedina i rozwiń swój biznes 🙂
1000 postów które zmienią Twoje Social Media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) [E-Book]