Jak sprawdzić jakość SEO? Na przykładzie stron moich klientów

Pozycja Twojej strony www w wyszukiwarkach zależna jest od wielu czynników.
Jednym z najważniejszych aspektów jest to jak przygotowana jest Twoja strona internetowa.

Co więcej, ważna jest szybkość hostingu, używanie odpowiednich słów kluczowych i optymalizacja kodu.
Dzięki Google PageSpeed Insight możesz sprawdzić jakość SEO Twojej strony www.

Jak sprawdzić jakość SEO?

Aby sprawdzić jakość strony, wejdź na Google PageSpeed Insights
Kolejno, wpisz w polu „Podaj URL strony internetowej” link do Twojej strony i naciśnij „Analizuj
Poczekaj chwilę, aż Google sprawdzi Twoją stronę.

Następnie po chwili, zobaczysz 4 główne wskaźniki Twojej strony „Wydajność” „Ułatwienia dostępu” „Sprawdzone metody” oraz „SEO
Ponadto możesz sprawdzić wyniki na telefonach jak i komputerach – pamiętaj, że na telefonach wydajność zazwyczaj jest bardzo niska.
W tym wypadku interesuje nas to ostatnie, czyli SEO – naciśnij na nie.

Po naciśnięciu zobaczysz dokładne informacje na temat optymalizacji Twojej strony.
Co więcej, Google podpowie Ci co należy dodać lub poprawić.

Co wpływa na wynik SEO?

Wynik SEO wynika z wielu różnych, małych działań.
Jednym z nich jest odpowiednia optymalizacja strony internetowej.

Jeżeli korzystasz z WordPressa to możesz użyć jednej z najpopularniejszych wtyczek – SEO Yoast
Yoast SEO poradnik. Najlepsza wtyczka do optymalizacji SEO strony internetowej

Przykłady dobrze wykonanych stron internetowych

Dobrze wykonane strony internetowe powinny mieć wyniki w granicach 90-100pkt w Google.
Jednak ze względu na to, że czasami Google jest mało dokładny, nie martw się jeśli nie masz równych 100pkt.

Zobacz przykłady zoptymalizowanych pod kątem SEO, stron moich klientów:

Chcesz mieć więcej klientów?

Pozwól mi pomóc. Pomagam firmom budować strony i sklepy na WordPress/WooCommerce, które są szybkie, czytelne i nastawione na klientów. Dbam o przejrzystość, formularze i wygodną obsługę – tak, żeby działało w praktyce, a nie tylko wyglądało.

Jeśli chcesz więcej ruchu, mogę zająć się SEO (pozycjonowanie i content) oraz Meta Ads – od kampanii na nowych odbiorców po remarketing dla tych, którzy byli już na stronie. Dzięki temu wszystkie elementy – strona, Google i reklamy – pracują na jeden wspólny cel – klientów.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

Sprawdź moje kanały w SM

Poradniki

Sztuczna Inteligencja

WordPress

Wtyczki

Marketing

WooCommerce

Copywriting

Optymalizacja SEO

Blogowanie

Narzędzia

Chmura tagów

Odbierz darmową wiedzę!

Odbierz darmową wiedzę!

Darmowa wiedza czeka na Ciebie.
Dołącz do newslettera i otrzymuj niezbędne informację o stronach WWW, SEO, reklamach Meta Ads i wykorzystaniu AI w małej firmie.

Zero spamu, tylko konkretne wskazówki.